Godło

Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.

Szkoła Podstawowa prowadzi

  • księgę ewidencji dzieci
  • księgę uczniów
  • ewidencję wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE
  • rejestr wydanych duplikatów świadectw szkolnych
  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych, pracowniczych oraz ich duplikatów
  • rejestr wydanych kart rowerowych
  • rejestr pracowników
  • ewidencję akt osobowych pracowników
  • rejestr akt i zaświadczeń – awans zawodowy nauczycieli
  • ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji
  • księgi inwentarzowe
  • ewidencję środków czystości, środków nietrwałych
  • rzemieślnika, przejazdów służbowych, opłat pocztowych
  • ewidencję dochodów za duplikaty świadectw i legitymacji
  • księgę druków ścisłego zarachowania
  • rejestr zarządzeń wewnętrznych
  • rejestr upoważnień
  • rejestr skarg i wniosków
  • rejestr korespondencji
  • archiwum szkolne

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do kancelarii szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w kancelarii szkoły.



[Wytworzenie/Aktualizacja informacji 29.09.2014: Krystyna Czubiak]
[Udostępnienie informacji 30.09.2014: D.Ziemińska]

Otwórz menu Zamknij menu Powrót na górę